CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

♥ TO MY BELOVED VISITORS..PLEASE CLICK YE! THANKS A MILLION BUNCH =) ♥

♥ My Beloved Followers ♥

♥ Our Anniversary!! =) ♥

♥ Our Anniversary!! =) ♥

Wednesday, July 20, 2011

Wordless Wednesday

Jenuh sapu tiap2 hari nk hilangkan stretchmark... adoi....huhu

11 fairy's love and kisses:

Lala said...

memang kene sapu ke krim ini untuk elak strechmark atau bila dah ada strechmark baru bubuh?

dari,
mama confuse (Lala)
hehe

Princess Cindellyna said...

sebelum (untuk prevent stretchmark) & selepas (untuk mengurangkan kesan2nya).. hehe =p

♥ dak pink said...

Berkesan tak?

Princess Cindellyna said...

dak pink: untuk kesan stretchmark yang banyak cam saya, penggunaan lotion ini adalah untuk "memudarkan" sahaja.

Kesan2 itu masih menjadi "peta dunia" di perut. huhu (T_T)

MyRule said...

i pakai ni gak dulu.. ok..
Memang takder strechmark langsung.

Anah said...

anah pun jenuh nak hilangkan stetch mark ni, suami cakap perut dah corak batik=(

Princess Cindellyna said...

myrule: bestnya takde stretchmark!!!sy jenuh nk hilangkan nih.. masa pegnant dlu pakai gak tp ada gak stretchmark (T_T)

Princess Cindellyna said...

anah: same le kita...huhu. sama2 la kita berusaha untuk menghilangkannya..

deela~ said...

kalo cita pasal stretchmark mmg sedih, sy pnya siap ada kat peha lagi, dh mcm kena dera, huhuu

sy pakai bio oil, kurang sket jer. =)

♥ balkidz_hunny ♥ said...

uhhhukkk. saya juge same.
guna produk yg same jugak. kesan kat bawah perut memang macam kena cakar. adoiii. bile nak ilang ekk?

Princess Cindellyna said...

deela n balkidz: sapuuu je minyak selagi buleh... (T_T)

Tgh cari cara lain gak nk hilangkan neh..huhu