CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

♥ TO MY BELOVED VISITORS..PLEASE CLICK YE! THANKS A MILLION BUNCH =) ♥

♥ My Beloved Followers ♥

♥ Our Anniversary!! =) ♥

♥ Our Anniversary!! =) ♥

Tuesday, May 10, 2011

Tak sangka... =)

Mama loves you very much sayang... =)

Salam all (^_^)!!!

Sesuatu yg membuat hati sy tersentuh pada Hari Ibu tahun ini... =).

Dapat kad Hari Ibu from Amani & papa.... =)

Sgt terkejut & terharu k.. huhu.. xsangka tiba2 dapat kad.. dan kad ini menyedarkan sy bahawasanya sy juga dah bergelar seorang "IBU" pada tahun ini... =). Walaupun baru 2 bulan lebih menjadi seorang ibu, tp InsyaAllah sy akan lakukan yg terbaik untuk my baby..

Terima kasih jugak to my husband atas sokongan yg tak terhingga!!!! I love u soo much =)

Amani's first wish to her mama...... =)

Tersenyum2 sy sendirian baca kad nih.. heheheh =p. Bila tnya my husband napa terfikir nk kasik kad nih? dia jawab:

"Tadi masa sy main2 dengan Amani, dia bisik2 dengan saya supaya belikan awak kad Hari Ibu.. =)"

Owh.. yeke gitu? hehe... comel sungguh anak mama nih! time kasih ye sayang wish mama..!Mama akan berusaha didik Amani menjadi seorang yg solehah & berjaya dalam hidup di dunia & akhirat InsyaAllah...

To my dearest husband,

" Aja selalu komen awak tak romantik kan? hehe... but I knew I was wrong. You showed your love to me in your own, unique way. Thank you so much for being such a wonderful husband.. I love you soo much.. =)"

Kepada semua old & new mommies, SELAMAT HARI IBU!!!!!!!Moga tabah dalam mendidik anak-anak tercinta k!=)

p/s: Sampai saat ini sy masih tersenyum2 baca kad nih!haha =p

♥Love,♥
Cindellyna

12 fairy's love and kisses:

Anah said...

comel....
tulisan amani sama ng tulisan papa dia ye..hehehe

Princess Cindellyna said...

anah: heheh..Amani mintak papa dia tolong tuliskan =p

nur easy said...

how sweet...;)

Princess Cindellyna said...

nur easy: hehe =)

MyRule said...

so sweet la...:p

Pya said...

happy mother's day mama Amani! ^_^

Princess Cindellyna said...

myrule & pya!: time kasihh!!!=)

incik said...

sangat2 sweeeet!semoga bahagia berkekalan sehingga ke syurga..amiiin.=)

Princess Cindellyna said...

InsyaAllah...thanks incik!!!=)

Fatin Fairuz said...

hai kak..kite ada tag akak kat sini..nanti singgah ye ;)

http://fatinfairuz.blogspot.com/2011/05/perkahwinan-idaman-by-amiraismira.html

mommie yuyu said...

ololor, sweetnye..papa dgn amani bergabung tenaga gembirakan mama..

Princess Cindellyna said...

fatin: time kasih coz sudi tag!=)

yuyu: Alhamdullillah... hilang rasa penat jaga Amani tgk kad ni.. hehe =p